ProfitCRM - Moduł Callcenter

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: AC Software
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • Cena brutto: 369,00 zł 300,00 zł
Sprawnie działające telefoniczne biuro obsługi klienta jest wizytówką każdej firmy i bezpośrednio wpływa na jakość obsługi klientów. Moduł CallCenter dostarcza narzędzia, które pozwalają na szybsze zidentyfikowanie, prześledzenie całej historii współpracy, a w efekcie lepsze i sprawniejsze obsłużenie klienta. System współpracuje z centralami telefonicznymi, telefonami cyfrowymi ISDN i systemowymi. Dzięki integracji pozwala na przegląd aktywnych rozmów prowadzonych w obszarze całego przedsiębiorstwa w unikalny sposób. Rozszerza identyfikację rozmówcy z cyfrowej (tylko numer telefonu) do instytucjonalno-personalnej (Imię i Nazwisko/Nazwa firmy lub Instytucji). Poprzez rejestrację rozmów telefonicznych umożliwia budowanie historii współpracy z klientem
Wymagania:
  • System operacyjny Microsoft Windows 2000(SP4)/ 2003 (SP2)/ XP(SP3)/ XP 64-bit(SP3)/ Vista(SP1)/ Vista 64-bit(SP1)/ 7/ 7 64-bit/ 2008/ 2008 64-bit
  • Microsoft Internet Explorer 6.0 lub nowszy
  • serwer baz danych Microsoft SQL Server 2000 / 2005 / 2008 (wraz z wersją instalacyjną dostarczana jest bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition)