ProfitCRM - Moduł Serwis i Zgłoszenia
- Dodaj recenzję:
- Producent: AC Software
-
Dostępność:
Jest
- szt.
- Cena brutto: 246,00 zł 200,00 zł
Funkcjonalność oprogramowania Profit CRM została rozszerzona o moduł Serwis z myślą o przedsiębiorstwach, które w swojej działalności zajmują się serwisowaniem urządzeń. Pełna historia serwisowa urządzenia po numerze seryjnym, możliwości ewidencjonowania kosztów związanych z wykonaniem usługi i okresów obowiązywania gwarancji, dodatkowo powiązanie serwisu z dowolnymi obiektami w systemie np. notatka z rozmowy telefonicznej, wyjazd do klienta, itd. daje nam pełny obraz pracy działu serwisowego. Ponadto wydruki karty przyjęcia, dokumentu RMA oraz integracja z czytnikami kodów kreskowych pozwala na pełną automatyzację obsługi zgłoszenia serwisowego.
Dodatkowo moduł jest wzbogacony o funkcjonalność pozwalającą na ewidencjonowanie zgłoszeń zewnętrznych i wewnętrznych , które umożliwiają automatyczne powiadamianie Klienta lub użytkownika o zmianie statusu lub dodaniu adnotacji za pomocą przygotowanych szablonów wiadomości E-mail.
Dodatkowo moduł jest wzbogacony o funkcjonalność pozwalającą na ewidencjonowanie zgłoszeń zewnętrznych i wewnętrznych , które umożliwiają automatyczne powiadamianie Klienta lub użytkownika o zmianie statusu lub dodaniu adnotacji za pomocą przygotowanych szablonów wiadomości E-mail.
Wymagania:
- System operacyjny Microsoft Windows 2000(SP4)/ 2003 (SP2)/ XP(SP3)/ XP 64-bit(SP3)/ Vista(SP1)/ Vista 64-bit(SP1)/ 7/ 7 64-bit/ 2008/ 2008 64-bit
- Microsoft Internet Explorer 6.0 lub nowszy
- serwer baz danych Microsoft SQL Server 2000 / 2005 / 2008 (wraz z wersją instalacyjną dostarczana jest bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition)